Sommarjobb!

Har funderat på att söka sommarjobb och såg i Markbladet att de söker många till StoraEnso i Skene, det hade varit perfekt!
Men jag vet inte om jag vill jobba heeela sommaren:( kan ju höra med dom hur länge de förväntar att man ska jobba osv, man kanske kan dela upp tiden på två perioder eller något:) Min granne jobbar där, så vem vet, han kanske har lust att slänga in ett gott ord! Fråga kan man ju alltid:)

Nu ska jag sova, måste hänga upp tvätten först bara*blä* Imon blir det nog en sväng till Borås med mina sötnosar! nattiNatt/// Sophie

Kommentarer
Postat av: Sandra

SÖK! Kanske kan finnas chans att få fast jobb där sen. Jag hade gärna jobbat hela sommaren om jag bara fick ett nytt jobb! Så desperat e jag. haha

2011-02-10 @ 07:30:54
URL: http://sandraehr.blogg.se/
Postat av: Frida Hasselvind

Vill oxå åka till Borås!!

Jag ska sitta i ett personalrum halva dagen i morgon, Medans killarna utforskar dagis på egen hand.

Går bra hitills:)

2011-02-10 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0