SmörgåsPissa

Japps, så kallar Måns våran hemmagjorda pizza:P Å det är inte konstigt, för ikväll gjorde jag den på hönökaka tillsammans med lite tomatsås, skina och ost- precis så Måns vill ha det! Jag o David tänkte åkt o köpt våran pizza på pizzerian, men ändrade oss och gjorde ytterligare smörgåspizza, fast med salami på:)

Usch, det har varit en riktigt segis dag, bara varit hemma och försökt få klart så myckets om möjligt inför Davids 30-årsKalas imon! Så nu kan jag nog lägga mig och känna att det finns någon halvtimme över till att duscha o platta håret imon;) Hehe jag är mästare på att stressa och att planera dåligt, så jag hoppas jag lyckades denna gången! Borde hyra in någon städfirma en timma eller två imon förmiddag bara, får väl höra med David om inte han kan ager städtant!

Näe, det är väl lika bra att börja sjunga upp, för imorgon bitti blir det fullt ös när jag & grabbarna ska fira våran älskade David, hoppas han blir glad för presenten:)

Hejsvejs å puss// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0