Rutin

jag måste börja få in lite mer rutiner i mitt liv. Det är ju ingen annans fel att jag oftast inte hinner äta lunch, eller att vi alltid är sena till dagis eller att jag missar något annat mål eller stressar iväg någonstanns!

Så jag får börja äta frukost med Måns och se till att laga STORA mängde mat vid middagen som vi alltid äter när David kommer hem från jobbet, så att jag alltid har färdig lunch dagen efter. Detta är verkligen måsten! Å sen måste jag skära ner på datoranvändandet, speciellt FB, tiden bara springer iväg när man är inne på datorn:(
Känns ju inte sådär superjobbigt iaf, det borde ju vara enkelt att genomföra!


Måste bara berätta om gårdagens medelpass på friskis! Det var verkligen inte bra:( Hon som höll i passet kändes så.. självgod och bara snällde på så gott som allt, jag fick ju ingen energi o jävlarannama att "nu jäklar ska jag köra på, även om jag snart stupar", utan kände att jag mkt hellre hade gått därifrån. När passet var slut så brukar ledarna oftast säga något om tex kommande evenemang eller så, men denna tjejen bara välde ur sig skit om ett pass hon var på friskis i Borås. Eller inte passet, utan han som ledde passet. Pratar man skit om andra kollegor som jobbar inom samma förening(även om det var på andra orter). Det kan ju vara så att någon av oss som var där o fick lyssna på skiten kanske kände honom!? Det tänkte hon nog inte på, utan det enda hon ville var att framhäva sig själv. USCH! Glöm att jag går på hennes pass igen.
Tacka vet jag Lottas Baspass, där blir jag taggad och jag är gad när jag går därifrån!

Nu ska jag äta lunch, hör o häpa;)

Puss puss// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0