Lykke 1 år!


Då var vi hemma igen efter en jättetrevlig helg hos min kära syster i Habo.
Helgens huvudperson: LYKKE






En ettåring ska firas ordentligt med massa paket!!





Denna tavlan fick hon av oss
Denna tavlan + massa andra fina går att beställa hos isaform!







Kusinerna Bus med stort B!
Fullt ös blev det:)





Mini-kusinerna gillar tårta! 





Världens bästa mormor!



Idag var jag o syster på A6 och besökte Ikea, Hemtex och iems, så nu är jag lite fattigare igen! Men det var verkligen helt superhärligt att bara umgås vi två och bara vara Sophie, det är viktigt med egentid när man är småbarnsförälder:)


Kram på er, nu ska jag hoppa ner i sängen!// Sophie


Kommentarer
Postat av: Sophie

Knas med länken:( Adressen är iaf www.isa.nu/shop/

2011-02-20 @ 22:59:48
URL: http://sophiekall.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni verkar ha haft det supermysigt! Kul!

2011-02-21 @ 09:00:34
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0