LättStressad?

Känns som jag har tusen grejar att göra var dag och att jag hinner med typ 20-25%. Inte bra, för jag får dåligt samvete för att det inte är tillräckligt fint hemma och att jag inte tar mig tillräckligt med tid till att leka med mina pojkar, får dåligt samvete hur jag än vänder mig. Har kanske varit en extra jobbig dag, trött och lite jobbig natt, jag gick i mina sovkläder fram till kl 14 idag och lille Melker gjorde lika dant. Råkade nog vara ganska otrevlig när jag hämtade på dagis också:( Men jag hatar verkligen att hämta kvart över 12, vad är det för tid liksom? Jag hinner inte äta lunch och jag måste nästan alltid väcka Melkis som sover så gott... Å det sa jag idag också, men fick bara till svar att "snart börjar ju lillebror också och då är problemet ur världen", mmm visst, det stämmer, förutom att jag vet inte när han ska skolas in, bara att det blir efter sommaren och det är minst ett halvt år fram till dess:( Lätt för personalen att säga, de slipper ju ha en unge till att få att sova under vilan.

Ja, jag är lite sur idag... Detta uppmärksammade en god vän och fick mig att LE!



Tack snälla Anna! Du vet då vilka knappar du ska trycka på:P Boken passade perfekt, räckte att jag läste första raden på baksidan "Jag är bara så trött på superdupermorsor...". För idag kände jag mig som världens sämsta mamma, med världens sämsta tålamod, som bara ville ligga på soffan. Tar nya tag imon! Nu blir det nybakade kärleksmums, som jag förövrigt bjöd på idag när jag fick besök av Anna & hennes pojkar och Frida och hennes barn. Testade ett nytt recept också, strassburgare hette de, spröda o goda!



Imon ska jag & Melkis på 1-årskontroll på BVC *Spännande*

Kramen// Sophie



Kommentarer
Postat av: Anna

You are so very welcome! :) Bara roligt, visste ju dessutom att du ville ha den. Läs o njut!



O du, lite pepp till en supermamma: Pepp pepp! *



Kramis!

2011-02-01 @ 22:27:07
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0