Kom igen då, bara liiite

Varmare!!
Eftersom det är sportlov denna veckan, så är Borås djurpark öppet och jag vill gärna dit, men inte om det är så jädra kallt:( Stackars Melker har blivit sådär fnöskig på kinderna på bara nån dag, lika torr som mor sin.. Måns bara älskar djur och jag har lovat honom att vi skulle åka till djurparken snart! Finns det några andra ställen man kan titta på djur, som är innomhus? Jag vet när jag var liten brukade vi åka till tropikhuset i jkpg, där de hade ormar, små apor, spindlar, fiskar osv, men vet inte om det finns något sånt i Kinna-Borås-trakten:( kan ju hoppas att D vill hitta på något sånt på fredag kanske, när han är föräldrarledig, vilket han iofs är varje fredag! På lördag ska vi fira min systerdotter LYKKE som fyller 1 år. Det är så gött, för jag har varit klar med hennes paket i över en månad!:)

Jag & morsters prinsessa (sommaren -10)



Nu ska jag fixa håret, sen väcka Mekke och sticka o hämta brollan på stommen. Senare får vi besök av Sandra & Wilmer, dessutom dyker Anna o hennes pojkar upp i eftermiddag, för hennes händige sambo ska borra en massa hemma och de vill skona pojkarnas öron:P


Så hejsvejs på er då!// Pussen// Sophie

Kommentarer
Postat av: Sandra

det finns ju når precis jämte djurparken fats det e nog mest ormar och andra såna äckliga saker. kanske inte det han vill se :) Ses sen!

2011-02-15 @ 11:55:52
URL: http://sandraehr.blogg.se/
Postat av: malin

fin bild! :)

2011-02-15 @ 12:23:57
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/
Postat av: Anna

Skulle precis skriva samma som Sandra, att det är nån form av tropikhus precis vid djurparkens parkering.



Så fina ni är på kortet! Jättebra bild! Tack för att vå får rymma till er sen!! Kramar!

2011-02-15 @ 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0