Klumpfot

Efter dagis tog jag med pojkarna till Visko och köpte Melkers första riktiga skor! Tydligen har han väldigt klumpiga och tjocka fötter, för det var inte mkt som passade:( Fick köpa stl 24!! (ja, jag fick hjälp!)




Viking Gore-tex 549:- Lite dyrare än planerat, men ska det va så ska det, eller hur?! Jag äger inte ens så dyra skor just nu! Haha
Man kunde köra dem i maskinen på 30 grader också, kanon:)



Så nu kan äntligen Melkisen springa av sig ute:)

Tanken var att jag skulle springa in på MM också, men sjävlklart skiter Melker och vi åker hem istället:S
Så nu blir det snart mellis, det var tacos på dagis och Måns hade ätit dåligt, så blir till att ta fram lite smörgås också, till mig med iofs, för jag har inte hunnit äta lunch!

Nu jag jag göra mitt yttersta för att det ska bli en mysig och lugn eftermiddag:D


Kramis// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Så fina, och dyra! skor Mekke har fått! =) Kuligt att han kan springa runt ute me nu. Då får vi hoppas på vår så vi kan vara ute utan att frysa rumpan av oss :)



Du kan ju alltid köpa mina skor, kan sätta ett högt pris på de så har du oxå dyra skor :P



Kram på dig så hörs vi säkert imon!

2011-02-17 @ 20:10:41
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Sandra Hellgren

Hej Sophie!

Måns hade sådana skor i höstas. Han fick dom av sin farmor... (är ju lite i dyraste laget!!)

Men dom var jättebra och slitstarka. Hoppas Melker kan springa runt i dom..:)

Ha det bra! Kram

2011-02-20 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0