Ich bin müde

Å det är väl typiskt att man ska vara trött när man egentligen har 100 grejer att göra... 100 å 100, det känns som väldigt mkt saker iaf, ok!?

Hur som haver så har det varit en händelserik och lite oväntad dag! Jag & pojkarna åkte in till Borås, efter lite velande får jag erkänna, det snöade som tusan. När jag kom dit tänkte jag att vi skulle parkera i p-huset och herrejisses vilket meck det var att komma ut med den förbannade lappen! Jag kände mig som 100 år när en liten flicksnärta kommer fram o frågar om jag har problem med biljetten(jättegulligt egentligen) & det visar sig att jag försökt trycka in mitt betalkort i fel hål! Hallå, är jag helt lost eller!? Men till mitt försvar, så var det väldigt dåligt förklarat vart man skulle sätta in kortet... Hihi, får nog lov att fnissa lite åt ändå;) Innan denna otreviga incident så var vi på Åhlens och sen käkade vi lite burgare på McD, båda pojkarna skötte sig jättebra, behövde inte ens använda mutgodiset som jag plockat med!

När vi var klara i stan åkte vi och mötte upp Anna o hennes barn på babyproffsen. Tanken var väl att jag skulle hjälpa till att ha koll på Kevin, problemet var bara att vi var sena och när vi väl kom in i affären så blev Måns helt vild och båda grabbarna började skratta och busa runt! Det var ganska gulligt också, ända tills Anna fick jaga fatt barnen ute på parkeringen:( Då blev jag en såndär sur mamma igen...
När vi väl kom därifrån så bestämde vi att vi skulle åka hem till oss o fika, Anna fick flyt med trafikljusen och kom till kinna tidigare och var gullig o köpte med winerbröd*smask*

Nu ikväll kom Anna tillbaka och underhöll mig när Davvis är iväg i jkpg. En riktigt myskväll med lite smörgås, te och våran favvis B&J Chocolate fudge brownie aka "to die for". Kunde inte blivit mkt bättre, förutom att jag hela tiden känner den där pressen att jag ska hinna göra en massa saker, fast de fnissade jag bort ganska bra. Syrran ringde innan och av ngn knasig anledning började hon sjunga "Ta av dej din truckerkeps"(snooks) Haha Roligt!

Nu ska jag lägga ner huvudet o sova, är ju en ny dag imon har jag hört!

Puss/// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var toppenmysigt! Bara roligt! De e söta grabbarna, lyser upp och blir så glada när de ses :) Då är d ok med lite bus :P



Stor kram!

2011-02-11 @ 09:32:13
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0