Han vet då..

Vilka knappar han ska trycka på, den där David:P
Titta vad gottit jag fick!



Superdupergoda praliner med olika fyllningar, passar mig perfekt! + Att han köpte med massa grejer så snart är våran kebabpizza klar och efter det finns det frukt och ostar:) Å jag som sa till honom att inte bry sig om denna dagen och att jag inte tänker göra något för honom, han ville nog muntra upp mig när jag är sådär halsur var och varannan dag!
 Tack älskling, du är bäst!

Nu blir det halv 8 & efter det familjen annorlunda:)

(Btw, såg The twilight saga ECLIPS och den var självklart jättebra, vem gillar inte vampyrer liksom!)


Hoppas att du också får en mysig allahjärtansdag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Sikken kille han e David! D är du värd! Men den skulle ju jag se me dig ju! :P Hm...

2011-02-14 @ 20:00:37
Postat av: Sophie

Mjo, men David pressade på att jag skulle se den snart, eftersom vi vill skicka iväg filmerna och få nya! Så jag fick en frukostlucka idag och melker sov så sött, så jag passade på:) Kan se den en annan gång med dej, för den var väldigt bra!

2011-02-14 @ 20:33:52
URL: http://sophiekall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0