BLINGO organic

Tjohej!

Idag har varit en väldigt bra dag, det mesta har liksom rullat på:) I förmiddags åkte jag & Melker till våra kompisar Frida, Lukas & Leopold, det är alltid lika mysigt att träffas & det är roligt för Melker att umgås med några jämngamla!

Jag kom precis hem från ett klädparty med märket Blingo (kolla in hemsidan), mest barnkläder och härliga priser som det är på sådana partyn, men det var väldigt trevligt, fick ju med mig Anna också och det är sällan vi har tråkigt ihop:)

Det var väldigt mycket fina kläder och de verkade väldigt sköna och bra i kvalitén, så jag köpa på mig lite!


Måns kommer få denna supersköna tröjan i stl 98/104




Han får även dessa coola röda byxorna, föll för de direkt!
Måste ha lite färg nu till våren jue:) (stl 98/104)



Å Melker får en ny vårmössa, snygg va?!





Nu ska jag lägga upp benen i soffan o vänta på att David ska prata klart med sin svåger, tror de smider lite planer inför torsdagen, då de ska på Raw Comedy.
(Hörde David snacka lite skit om att jag bara går på partyn o fikar o har mig*morrr*)
Det är bäst för honom att han är snäll nu till sin födelsedag, annars får han inga paket!
(Hoppas du läser detta nu älskling;))


Kramar// Sophie


Kommentarer
Postat av: Annis

Småkillarna kommer bli såå fina i likadana mössor :P Och du, tråkigt, i vårat sällskap...va e d? ;) Kramen till dig!

2011-02-08 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0