Besviken

På stommens rektor som inte går med på att Måns ska få gå de gamla tiderna 08.30-13.30, hon skyller mest på att det inte är pedagogiskverksamhet och att min son är så nöjd som det är tydligen + att nämnden säger si o så *suck* Det som är knasigt är att jag betalar lika mkt som alla andra + att andra skolor som hon är rektor för går de gamla tiderna! Jag blir så trött, jag hatar att stressa till dagis var gång och visst, det är ju upp till mig och det är ingen som tvingar honom att gå där, men nu kan jag ju inte ta honom där ifrån, det kan omöjligt vara bra för honom!? Å hade jag vetat att de skulle byta tider 2,5 månad efter att han börjat där i höstas så hade jag aldrig skolat in honom förrens jag börjat jobba. Fan rent ut sagt! Over and out// en mkt sur Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna K

Tråkigt att dem ändrar tiderna mitt i sådär när ni är vana vid dem andra tiderna!

2011-02-17 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0