Att vara liten

måste vara väldigt roligt, tänk så mycket man lär sig varje dag, som är roligt och spännande! Nyss så poppade vi popcorn på spisen, för att kalle anka gör så i en av Måns böcker och det var verkligen dagens händelse:) Ögonen bara strålade på Måns när vi öppnade locket lite när det poppade som mest! Mys

Idag har vi varit i borås och handlat lite, jag hittade en tunika på Gina tricot för 50 spänn(!) och en klännig jag ska ha imon när jag ska ute med tjejorna, den hittade jag på vero moda, dock inte lika billig:) David köpte ett ps3 MOVE, så nu håller David och Måns på att  greja för fullt och Måns har klappat och tvättat något slags djur- Väldigt häftigt tyckte en viss 2,5-åring! Melker är mest sur för att han inte får pilla på alla grejerna och mamma är sur för att hon måste kolla och underhålla Melker och därmed inte får testa det nya tv-spelet:( Hoppas på att få chansen någon gång efter "på spåret" ikväll!

Är lite inne på att skaffa en Iphone 4, vad tycker ni?

Nu ska jag öhm.. ta hand om Mekke lite till och ev vika lite tvätt!


Hoppas ni får en underbar helg!
Kramar// Sophie

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, move! Kul!! D vill Anna testa :P Kanske borde komma redan vid två imon ;)



Ha en underbar kväll så ses vi imon! Puss

2011-02-25 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0