Ännu ett nytt

Utseende på bloggen:) Den enda som inte var nöjd var David! Men nu får hans bild vara med ett tag, han är ju också min "pojk" och minst lika viktig person i mitt liv, som mina söner:)

Sitter just nu i soffan med Måns som vaknade för en stund sen, han har sovit oroligt hela kvällen, så han får sova hos oss i natt. Bara han inte håller på att bli sjuk, det satt en fin lapp på dagis nämnligen, som informerade om att det går magsjuka i huset(!) fattar inte varför de inte sätter den lappen på entrén iställt, för annars har jag ju redan tagit mig in och kanske redan fått skiten. Funderar på om det är så smart att Månsen är på dagis denna veckan, för på lördag ska vi ha kalas för David och jag vill inte att vi ska råka ut för någon smitta till dess! Får se hur det blir... Har dock ett större problem till kalaset, nämnligen vad vi ska bjuda på, står helt stilla:( Tips mottages tacksamt!

Nu ska jag nana, är seg i kroppen efter träningen innan ikväll, men sådär härligt seg! Jag älskar verkligen detta baspasset, bara musik, bra rörelser och jag blir helt slut, kanon:)

Natti natt// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna K

Måste tipsa om köttfärspajen som vi hade på vårt kalas i helgen!!! Har lagt upp receptet :-)

2011-02-08 @ 09:52:55
URL: http://annakarlin.blogspot.com
Postat av: Anna

Fin header!

2011-02-08 @ 10:05:40
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0