A good feeling


Ännu en måndag och det känns som en väldigt bra sådan:) Får hoppas känslan hänger kvar, gärna ett år eller så;)
Idag ville dock Måns inte åka till dagis, han skulle inte ha sin varma jacka(det var -12), han skulle inte ha sina skor osv.. Men det hade gått bra ändå, som vanligt, sa Fröken M.

Jag har ju nämnt innan hur tråkigt det är att väcka min lilla Melkis när han sover, titta så söt han är, man vill ju inte störa honom!





Som tur är är han sällan sur när han vaknar:) Varm och go!





När vi kom hem så målade Måns och jag och Melker åt lunch, som vanligt ville Måns också ha lite att tugga på.
Här smakar han på mammas pestopasta!




Funderar på om det finns några bra matbloggar?

 Jag brukar kolla in min svägerskas matblogg & ibland tittar jag in på kryddburken:)
Jag kan behöva all inspiration jag kan få just nu känns det som! Jag längtar till sommaren och grillning med massa smaskiga tillbehör! *NamNam*


Nu ska jag ta tag i tvättberget och så får vi se om vi kommer ute en svägf efter det! I kväll ska jag på Onetex-party hemma hos Anna, blir roligt och se vad det är för prylar:)

Kramar// Sophie


Kommentarer
Postat av: Sophie

Måste vara sämst i världen på att skriva rätt adresser när jag länkar, Susannes blogg är actionikoket.blogg.se

2011-02-21 @ 14:16:42
URL: http://sophiekall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0