1-årskontroll!

Idag var jag på bvc med Mekke och han blev godkänd:P Nästan 13 kilo & 79 lång. Ligger över "normalen" om man säger så! Under tiden som vi var iväg fick Måns hälsa på hos sin bästis Kevin och när vi skulle åka hem sa Måns att han ville bo där:O(!!!!!)

Melker fick lite smörgås hos Anna och vi andra åt semla från Kinna finbageri som jag köpte med som tack-för-hjälpen:) Så nu blir det till att ta ut stegen ordentligt på medelpasset ikväll!


Suddigt som vanligt...

När vi kom hem kollade jag posten & jag blev superglad när vi fått filmerna från LOVEFILM, tyvärr får jag se denna själv, om det inte är någon som vill joina??!




Nu ska jag äta något supersnabbt o sen skynda iväg o träna! Har lagat mat, lax i ugn med rotsaker, men hinner tyvärr inte äta, som vanligt:( Har bara fått i mig smörgåsar på hela dagen, bortsett från semlan då;)


Küsss// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Han e så go Mom! =) Han får bo här, lite då och då ;)



Jag ser gärna filmen, om du håller mig i handen :P



Kramis!



PS: No more Anna-Karin medelpass!!

2011-02-02 @ 20:12:47
Postat av: Syster

Åh, jag vill också se filmen!!! Får kanske bli ikväll! :-) Ojoj, han är inte liten melkis.. :-) Viggo vägde 11kg när han va 1 år..

2011-02-03 @ 10:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0