05.50 är för tidigt!

Eller? Tänk om mina barn ville vakna runt åtta iaf:) Men innan jag vet ordet av så är väl båda två tonåringar som sover till 14 och smäller i dörrar och drar hem kompisar och flickvänner! Får passa på att gosa med deras små mjuka magar och passa på att pussas medan de vill det:P

Melker har kommit på hur han kan ta sig upp på pallen i köket och så fort han får chans så är han där uppe. Jätteroligt tycker M och livsfarligt tycker mamma, med tanke på att han inte kan ta sig ner! Det är ganska gulligt när han drar runt pallen efter att ha letat upp sitt mål uppe på diskbänken, att han fattar så mkt är fantastiskt egentligen:) Min lille
korv!


Grabbarna hjälper mamma att skala morötter, Melker äter mest på den!



Igår fick vi besök av Anna & pojkarna och idag skulle vi träffat malin, men fick mess igår där det stod att Mirisen har fått nässelutslag, så vi får skjuta på våran dejt:( Tråkigt! Får se vad vi hittar på idag, Måns ska till dagis som vanligt bara. Kanske passa på att baka, det är helt tomt i frysen igen:( Vore dock roligt att göra något man inte brukar baka, med andra ord : inga kärleksmums, bullar, muffins, chokladbollar. Tips mottages tacksamt!

Nu ska vi käka lite frukost!
Kramis// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja han e gosig lille Mekke :)



Kanske lite silviakaka, så kommer jag o fikar :P, rulltårta, bullar, småkakor... Hmm... Kan alltid ses i em om du vill. Bara å säga till! Kramis!!

2011-02-24 @ 08:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0