What to do?

Tänkte att "oh, skönt med en lugn och mysig onsdag", men kl är bara nio och jag börjar redan tröttna på`t. Främst tröttnar jag nog på Melkers upptåg, är han inte på spisen, så är han i ugnen, eller så går han i alla lådor eller plockar ut ur en skenk i hallen, eller klättrar på stolar o bord osv. Listan kan göras lååång... Men samtidigt så orkar jag inte flänga iväg till kyrkis eller öppna varje dag, nog måste man kunna få det rolig hemma också!?

Jaja..

Känns som en kelig dag, har bara träningen att se fram emot ikväll... Känns som att folk inte kan vara ärliga heller och går o bär på en massa som borde komma fram...? *hintHint*

Idag skulle Måns på BIO med sitt dagis och han var så förväntansfull! De skulle åka bussen också:) Spännande! Men fy vilket ansvar fröknarna har, jag skulle då aldrig våga ta med en massa 3-5-åringar ut sådär, en unge kan ju sticka och bli påkörd eller vad som helst:( usch, hemska tanke, klart det går galant. På utvecklingsamtalet jag hade med Måns fröken i måndags, så sa hon att Måns var "Ett barn att lita på". Härligt att höra:)

Det vore roligt att veta vilka som läser min blogg, lämna gärna ett litet meddelande, då skulle jag bli glad!!

Hoppas att alla har lite roligre än vad jag har!Kram// Sophie 

Kommentarer
Postat av: sandra

Går Måns på storabarnen nu? Jag har inte hör nåt om att Wilmer ska på bio iaf..

2011-04-06 @ 10:00:38
URL: http://sandraehr.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte Kevin heller Sandra :( Men d var nog bara några st av de större bland de små. De som ska ner till stora snart kanske...

2011-04-06 @ 10:04:42
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

2011-04-06 @ 10:10:55
URL: http://amandabp.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det var typ 4-5 st från Måns avd som skulle följa med de stora barnen på bion, så wilmer fick nog inte följa med:(

2011-04-06 @ 10:46:43
URL: http://sophiekall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0