Sniffa bebis

Är så himla mysigt och ikväll fick jag chansen! Lille Hugo, så fin och söt, tant Sophie längtar redan efter att träffa dej igen:) Vi blev bjudna på tacos och smarrig efterrätt med glass, vaniljsås, maränger och banan, smaskigt! Kom nyss innaför dörren och Melker somnade i bilen, så det var bara till att bära in, Måns sitter tyvärr vaken och vill att mamma ska läsa bok:P Så får väl göra det helt enkelt och hoppas på att han somnar snabbt, så jag får en liten stund framför tv:n innan jag stupar i säng.

Förresten!! 

Jag tävlar hos tiobarnsmamman om en Dr. Oetker-låda.

Å jag skulle bli så sjukt glad om jag vann, älskar ju att baka och man kan ju hoppas på att lådan kan skänka lite inspiration, då man börjar tröttna på kladdmuffins, kärleksmums och kanelbullar!
Heja, välj mig Mirka!;)

Puss o kram// Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0