Så jädra blåst!

Eller mest överraskad:)
Igår vid 5-tiden så skulle vi åka till svärmor o svärfar o grilla. Precis när vi skulle åka så dyker Anna upp och säger att jag ska följa med, WHAT?

Jag: "Öhm, näe jag kan inte, vi ska till Överlida o grilla."

Anna: "Jo, kom nu, följ med!"

Jag: "Men asså, jag kan verkligen inte, vi ska åka NU" (Va sjutton ger hon sig inte för?!)

Anna: "Fast du ska med mig, skynda dej på med skorna!"

Jag: "Daaaavid??!"

David: "Följ du med, för vi ska åka till till Kevin o leka" (
Så även David var med på noterna och det var tydligen planerat sen väldigt länge tillbaka! Är jag så lättlurad?)

Såg jag ut som ett gigantiskt frågetecken eller vad!? Så jädra lurad!
Sååå jag hoppade in i bilen och den styrde mot byn, sen gick vi en bit, tills Anna stannade upp vid Beauty Place(?) Okeey, vad ska vi göra här nu då? Så jädra nyfiken!

"Hej o välkommen, du ska få en manikyr"! Woohoo!
Så jädra gött var det, fick värsta massagen också och bara sitta i 50 minuter och bli omhändetagen, det är lyx:D
Det "värsta" var att jag hade svårt att slappna av för Anna verkade stressad och skyndade iväg och sa att hon kommer sen o hämtar, så då fattade jag att kvällen var ju inte slut där.

Mycket riktigt så körde hon hem mig(?) och jag möts av färska räkor, vitt vin, aioli, västerbottenpaj, kräftstjärtar i smaskig sås, rostat bröd, så himla gott!*namnam* + Att soffbordet var dukat med massa smarrig choklad och naturgodis:) Tack snälla söta DU för den fina uppvaktningen, blev jätteglad och överraskad! Superfin 25-års present, verkligen!




Fräsha o fina:) Så nu ska jag sluta bita på dem också ;P







Kvällen avslutades sen med en film och att vi satt i min säng och rensade ur min garderob som jag haft angst för typ i flera och nog hade jag rätt, det finns inte mkt fint där:( Men nästa vecka får jag hem ett paket från h&m*yeah*



Nu ska vi ha en förhoppningsvis lugn och mysig familjedag!

Puss o kram// Sophie 

Kommentarer
Postat av: Anna K

Vilken mysig födelsedagspresent, härlig vän du har!!!!!

2011-04-30 @ 14:43:13
Postat av: Syster

Vad myspys! :-) Vad drack ni för vin..? O din lille fegis, du skulle ju ta någon fräck färg på lacket!!! :-P

2011-04-30 @ 19:30:25
Postat av: Anna

Vassedod! =) Det var bara superkul! Kul att det uppskattades. Kramiiis!

2011-04-30 @ 19:45:57
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt!! Man borde göra mer sånt för sina vänner.

2011-05-02 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0