Panik!

Tänkte att "gött, imon kommer barnbidraget", men sen såg jag mitt saldo och vart är mina pengar?!! Barnbidraget var där, men jag borde haft mer, eller borde jag? Jag tankar bilen, köper mat och annat som behövs och i vanliga fall brukar David står för de flesta kostnader i vårt hushåll, men iställe har jag norpat på pengar som jag inte får ta av... Inte bra! Jag behöver ett jobb så jag kan bidra lite mer och för en gångs skull känna att jag har egna pengar:) Men tyvärr så var det inte många jobb att söka på ams, inga för mig iaf. Men du har kanske lite kontakter eller tips på jobb jag kan söka?? Å jag är superseriös och kan tänka mig vilka jobb som helst, helst kvällar o helger!!

Idag träffade jag Anna o hennes pojkar för första gången på väldigt länge pga sjukdomar och annat som kommit i vägen, vilket var väldigt trevlig:) Blev spontan-grill hemmas hos dem sen, för varken jag eller Anna hade varit duktiga nog att planerat ngt till middag! David skulle vara duktig o grilla, men jag blev lite illamående och kunde inte ens äta upp köttet, jag gillar när det är ordentligt grillat och inte rått:P Hehe

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, men måste kolla lite på Jason (timbuktu) som är med på Pluras kök:) Me like!

Natti natt, imon blir det djurparken, passar ju mina vilddjur;)
Puss o Kram// Sophie


Kommentarer
Postat av: Sandra Hellgren

Hej Sophie!

Om du helst vill jobba kvällar och helgrer är ju vården att rekommendera. Särksilt helger finns det nog mycket jobb att få. Bara att ringa till ett av alla kommunens äldreboenden.

Kram

2011-04-20 @ 10:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0