Me&I

Igår hade jag mitt allra första klädparty! 8 söta brunetter knackade på min dörr och så var partyt igång:) Josefine, säljaren, var jättebra och trevlig, utan att bli sådär påtvingande som vissa försöljare kan bli. Jag beställde 2 t-shirts, 1 par röda sweatshirtKnickers, 1 par svarta yogapants, 1 mössa till måns och till mig själv blev det ett hemligt paket för 150:- Så det kan vara vad som helst, en kjol, en topp en klänning, blir en överraskning liksom! Får kläderna inom en vecka sa hon och nu längtar jag!

Var på öppna innan med Melker, lika trevligt som vanligt, dock ville lillebror äta upp all trolldeg och sen klättra på ALLA stolarna*suck* Det är väl så det är i den åldern helt enkelt! Eller? För Tandsköterskan (som vi var hos igår) tyckte att Melker var lite väl aktiv kändes det som! Haha

När vi kom hem efter att hämtat Måns, så ville grannen ha hjälp att flytta en kruka (hon har en krycka, så kunde inte ta den själv) och sen pratade vi lite och så ville hon visa mig något i bilen, och jag sa "säg inte att du plockat vitsippor!" Å vad låg där om inte ett tiotal vitsippor! Jag älskar vitsippor och det är ju verkligen ett bra tecken på VÅREN:) Så jag fick dem! Kändes dumt först, men hon sa att de skulle ut o leta fler i eftermiddag, så nu sitter de så fint i en äggkopp på köksbordet:D NU är det vår! ´Minus regnet o den kalla luften;)

Nu vaknar Melker!!
Puss// Sophie

Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken fin och mysig blogg du har! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0