Lite halvkass...

På att uppdatera! Men hur ska man hinna när det händer en massa hela tiden?!;)

Hur som haver så har vi gjort en del sen sist! 

Men orkar knappt skriva... Vad är det med mig?! Ska jag lägga ner bloggen... NÄ! Då kommer jag verkligen inte komma ihåg vad som hänt under mina barns uppväxt! Minnet är kasst och det bli typ aldrig att jag fyller i några "min första bok", jag missar ju tom bvc-tider:( Inte bra, får börja med korsord eller ngt.

I Torsdags var vi iaf på öppna och på eftermiddagen åkte vi bort till "stora"Kinnahult och hälsade på Johanna och hennes pojkar Loke & Viggo:) Var roligt att träffas, trodde aldrig det skulle bli av! Haha
Sen på fredagen fick vi först besök av Malin och hennes godingar, vi gick på promenad och var ute i lekplatsen.



 Efter det började magen gny, så jag fixade lite lunch och precis när vi skulle sätta oss o äta kom både David och svärmor hem också:) Så det var fullt runt köksbordet, mysigt!

 När Malin åkt vid 4-tiden så packade jag väskan och åkte bort till Anna för lite tjejmys när gubbarna var ute och spelade bowling och käkade bögmiddag. Vi testade den omtalade thai-maten från Björketorp, efter det blev det B&J och sen lite naturgodis, innan Anna däckade i soffan;) kevin bestämde sig för att komma upp vid 22-tiden och somnade sedan sött på sin mamma vid 00-tiden.



 Åkte hem vid 2! Senare än planerat, men tänkte att det var bättre att åka så David kom hem ordentligt, man vet aldrig med den mannen;)

Igår grillade vi för första gången, det blev entrecot med potatisgratäng och svampsås, smaskigt!! Vi lyckade hyra in oss på Malin o Christians grill, hihi:)
Var en mysig o lugn kväll, förutom Melker som fick näsan uppskavd för 2 ggr i år!



Stackars liten, näsan ser ännu värre ut i verkligheten!

Idag har vi tagit det lugnt, blev en promenad i förmiddags + fika. Sen blev det en seg eftermiddag, men ganska gött det också, det är ju det helgen är till för! Fick en del besök av granntösen och det är mint lika uppskattat av barnen som av mig o David:)

Nu ska jag lägga Måns och sen blir tacos framföt tv:n och bäst av allt så åkte David förbi hemmakväll innan och kom hem med typ 1 kilo smågodis! Kvällen är räddad;)

Pusss puss, ska skärpa mig med uppdateringarna! Men då får ni börja kommentera lite också*humHum*

/// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysig tjejkväll tycker jag! Ngn bidrog ganska så bra till att jag inte somnade men blundade lite en stund ;) Härligt med kill! Ses snart! Kramis!

2011-04-10 @ 19:44:50
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Syster

Men GUD som han ser ut lillplutten! Stackars liten.. Jag känner dock på mig att det inte kommer sluta där med skador, om han ska fortsätta i samma tempo, den lille vilde ;-)

2011-04-12 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0