Långfredag

Eller lång o lång, den har gått fort som sjutton! Tyvärr började dagen dåligt med värsta huvudvärken o illamående på det, antagligen pga huvudvärken. Fick ligga typ hela förmiddagen:( Men efter lite sömn och ett par värktabletter kom jag upp på benen och vi åkte till svärmor o svärfar i Överlida. Där bjöds det på jättegod varmröktlax med smaskig sås & så blev barnen bortskämda med påskägg och påskpaket, Måns fick ett spel och Melker fick ett tåg:) ja just det, innan vi kom iväg till Överlida så tittade Davids lillebror o sajsa förbi med ett stort påskägg, smaskar på det just nu!(Barnen kan ju faktiskt inte äta huuur mkt gott som helst!;)) Hehe

När vi åkte, så hör o häpna, lämnade vi kvar barnen! Tyckte att de gott kunde få en mysig kväll hos farmor o farfar + att jag och david behövde fixa i trädgården o greja lite hemma inför morgondagen. Så nu sitter vi här nöjda med dagens arbete och mätta i magen av hemköpt pizza och bara njuter av lugnet:) Detta blir tredje natten vi lämnar bort Melker, så jag var lite nervös, ringde de innan och det var inga problem, skönt! Konstigt att man ska vara lite "ledsen" över att lämna bort sina guldklimpar, samtidigt som man längtat efter en lugn o skön kväll med tillhörande sovmorgon. Jaja, får tänka positivt, Melker ska ju snart börja dagis och det är ju bara nyttigt för honom att vara ifrån mamma o pappa lite + att han faktiskt har Måns där som en trygghet:D

Nu ska jag stänga ner och krypa upp bredvid min sambo som slitit hårt så gott som hela dagen! (Han fick hjälp av storebrodern på förmiddagen också, så tack till dej Daniel!)

Glad påsk på er!!
Puss o kram// Sophie

Kommentarer
Postat av: Coquina

Låter som en härlig dag =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

2011-04-25 @ 23:05:29
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0