Helgen i bilder:)






På fredagen åkte vi till Överlida fär att gå på Venissage, det var bla barnens farmor som ställde ut:)

Måns & farmor Lena



Efter venissagen var vi bjudna på grillat hemma hos Davids lillebror och Susanne.
 
Måns skulle hjälpa Alek med grillen, men det hela slutade med att David tog över;)



På lördagen tog jag med mina Måns o Melker för att hälsa på syster i Habo! Tyckte att David kunde behöva få lite space från oss och lite lugn o ro, men istället målade han listerna i köket, handlade mat och träffade kompisar, kanske inte riktigt vad jag hade tänkt(!) Hoppas jag får ett fritt dygn hemma snart, inga måsten, inga blöjor, inga tider, bara slappa o göra vad JAG har lust med, NICE:)

Tillbaka till helgen!
Vi dök upp på trastgatan vid 12-tiden och vi var ute o lekte en bra stund, det är alltid gött, barnen känns alltid så mkt "lättare" ute.

Melker testar polismotorcykeln och Lykke övervakar:)



På eftermiddagen kom mamma och pappa och hälsade på lite, var roligt, har ju inte träffat dem på länge och inte heller efter deras resa till thailand. Vi fick en massa presenter, mest kläder, sen kollade vi på kort de tagit och jag kan fortfarande inte fatta att de har varit där, kändes som ngn klippt in pappas huvud på korten;) Det bjöds på smörgåstårta o sen schwartzwalds, smaskigt, det också;) Å så åkte de hem.
Jag, syrran o Tobbe kollade på "paranormal activity 2" tror jag den hette och om jag var skraj! jag får ju inte kolla skräckisar, men de kittlar ju så skönt och jag har faktiskt inte varit ngt rädd efter, för den liksom spårade ur på slutet.. Som tur var!

Grillade hamburgare till lunch med tillhörande kall dryck, satt som ett smäck!



I går åkte vi till Hjo och lekte i en rolig lekplats, Måns tyckte det iaf, han har pratat om den idag med:) Efter lekplatsen och medhavd lunch(pannkakor) så åkte vi till en inredningsbutik som heter Hem & Hobby, I like!
Blev lite smått o gott, tyvärr så krashade Melker en av mina nyköpta ljuslyktor precis innan de skulle lägga sig, jädra skit! Så är det ngn som ska dit, hör av er, jag vill så gärna ha en ny... ;/
Å ja just det, jag körde fel på vägen hem, typiskt mej, händer typ alltid när jag ska ge mig ut på okända vägar! Haha

Måns o Viggo gungar!




Bästa köpet detta året, kompostgaller! Äntligen kan vi använda altanen utan att Melker sticker:) Halleluja!




Underbart väder idag, måste varit runt 20 när vi satt ute o åt mellis:D



Nu MÅSTE jag sova! Måns kom precis in och är blöt i sin pyjamas, typiskt.

NattiNatt!Puss// Sophie


Kommentarer
Postat av: Sandra Hellgren

Kompostgaller är bra!! Vi har ett mellan köket och hallen, för att inte Wille ska komma ut dit. Inte så snyggt, men billigt.. och det funkar!! Hihi!!

Glad PÅsk!

2011-04-21 @ 09:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0