Det gäller att trotsa

Kan Måns, så kan jag! Å idag ska jag trotsa det gråa vädret med att åka till Fritsla och grilla korv, UTE! Som tur är så ska det finnas bord under tak, får hoppas att det stämmer, för David är nog sämst rustad för sånna här aktiviteter;) Han har varken regnställ eller stövlar! Melker har ingen regnjacka heller, men han frå låna en av Måns som är 2 stl för stor, hehe.


Igår hade vi en seg dag, fick iofs spontanbesök av svägerskan och barnens farbror "Sander". Sen vid 15 åkte vi till Borås och köpte ngt spel till PS3 och sedan blev det Maxi för att storhandla, sådär kul på en lördag... Måste verkligen börja skriva veckomatsedel igen, det är omöjligt att handla annars och så blir det en massa mat som bara ligger i frysen:( Så förslag på bra maträtter som passar hela familjen mottages tacksamt! Gärna smidiga;)

Nu får jag göra ngt med mitt stackars hår, som det inte känns någon idé att tvätta, nu nör vi ska vara ute i regn o rusk + grillrök! Får ta en lång dusch när vi kommer hem istället, så jag luktar gott till morgondagens Kyrkis;) Sista ggr för denna säsongen, tråkigt! Men det finns för större barn på torsdagar också och sen gillar jag ju öppna med, så det finns lite att hitta på med Melkisen.

Kramis// Sophie

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Hoppas ni hade det mysigt här =)

Och att sniffa bebis som du fick göra i fredags är ju bara så mysigt =)

2011-04-03 @ 21:22:36
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0