Vart tog tiden vägen?

Det är redan måndagkväll & en hel helg har blåst förbi! Det var jättemysigt att träffa syster, vi fick lite egentid på lördagen och åkte runt och shoppade i bygden:) Var bland annat på Fritsla tyglager och skene järn, syster hittade jättemycket grejer och jag fick bara med en löpare(röd nu i juletid), lite julpyssel och en bricka att ha mina adventsljus på (ska se om jag får ihop det imon!). Men det känns verkligen inte juligt här hemma, kanske lite i köket, men inte mer:( Men vet liksom inte hur mycket man ska satsa... Vem gör jag det för? Känns som att sambon inte bryr sig direkt och småkillarna bryr sig nog inte särskilt mkt heller, fast tomtarna är ju poppis förstås! Vi firar ju inte julafton hemma utan i år ska vi vara hos svärisarna och på juldagen åker vi hem till mina föräldrar & käkar kalkonmiddag och sover över, sen är ju julen slut känns det som.. Pessimist? Kanske lite;)

Idag har jag äntligen bestämt vilka tapeter vi ska beställa till köket och till Måns rum, känns helrätt! Ska bli så himla skönt att slippa allt vad bårder och småblommigt heter:D (Dock är det bårder kvar i både vårt sovrum och melkisens, men det tar vi en annan dag!) Fick en fin start med frukost hos Anna och sedan följde hon och Riley med till kinna måleri, tack för det!!

Imon blir det besök av svärmor, hon ska lämna en adventskalender till Måns, har hört ryktas att den ska innehålla väldigt många djur!

Nu blir det kudden efter en mysig kväll i soffan med ett av favvoprogrammen "alla vi vänner" (tror jag den heter) & lite peppisar och glögg blev det med!

Puss & Kram// SoPHie

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Sådär ja, där kom d ett efterlängtat inlägg =)



Du julpyntar väl för dig själv då, om du tycker det är mysigt alltså. Det gör jag =) Richard tycker ju oxå att det är mysigt såklart men vet inte om han skulle plockat fram allt och pyntat själv om inte jag gjort det. Men håller med dig om att nån dag efter jul så känns det som att julen är över. Därför pyntar jag redan nu och inte nån dag innan jul som många gör. D e ju nu man längtar och vill mysa av det. Ha en toppendag! Kramis!

2010-11-30 @ 09:02:06
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Syster

TACK sis för helgen! Vi hade ju trevligt som vanligt :-) God mat o dryck också såklart. DU är en pärla! <3 Hälsa kidzen o davvan me. Kram

2010-11-30 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0