Kommer dom inte snart!!

Känner mig som ett litet barn som väntar på jultomten, förutom att mina tomtar har inga röda luvor, inga paket och inget skägg(inget långt o vitt iaf!) Min kära syster och hennes sambo + deras barn Viggo & Lykke är på väg från Habo och ska stanna hos oss i 2 nätter:) De har ringt 2 gånger på vägen och sagt att de sitter i kö, de var en hästtransport som åkt i diket:( Får hoppas att de gick bra för hästapållen!

När de äntligen dyker upp så har jag förberett en smörgåstårta, är första gången jag gör en och jag är superspänd på hur den blev:) Den ser fin ut iaf! hade önskat att jag haft tid att skala räkor också, men de får kanske bli en annan gång. Just nu håller jag på att föräta mig på torrostade jordnötter & chilinötter som David ställt precis framför näsan på mig, är HUNGRIG! Var ingen vidare middag idag, blir oftast så tycker jag, liksom att allt runt omkring blir lite halvdant när man håller på att fixa lite inför tex kalas. Tur det inte är fest varje dag, för då hade nog vårt hushåll fallerat och socialen hade kommit och tagit mina barn! Hemska tanke!

Får hoppas att det blir mysigt nu i helgen, imon ska vi baka lite pepparkakor och julpyssla lite:) Sambon tjatar om att han vill dra till kinna krog imon och se hans ungdomsIdoler "Basic element", får väl se hur det blir med det, men gissar på att syrrans gubbe inte är sen att hänga på ungdomen! Nu låter det ju som att Tobbe är typ 50, men det är han INTE, inte direkt iaf;) Men man är gubbe över 38 va? Fnissss... Skojar bara med dej Knicken;)

Nu kom David med en härlig Dashblöja, mmm, ska bli spännande o se vad Melkis har att bjuda mamma på idag! Igår sket han som f*n iaf, han satt i sin matstol och bajset hade tagit sig igenom hans blöja, sen byxa, sen tröja och sedan ut i en stor pöl i stolen! FY FARAO säger jag bara, då önskar man att man inte var så äckelmagad:S

Trevlig kväll, hoppas jag inte förstörde matlusten;)
Kramar// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen Mekke då =) Såna hyss.



Väntan inför nåt kul är aldrig fel =) Hoppas det blir så bra som du hoppas. Ligger i sängen nu och ska nana lite. Hoppas på sovmorgon imon ;)



Jag kan ju hänga me David imon ;) Bra musik ju! =) Sov nu gott så hörs vi!

Kramisar!

2010-11-27 @ 00:29:12
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0