Jaha, ännu en bloggare...

... Faktum är att jag gör detta främst för min egen skull, eftersom jag inte för någon dagbok eller tex. kommer ihåg att skriva upp när barnen får nya tänder eller när de blivit si o så stora. Det är ju kanon att kunna gå tillbaka och kika på vad som hände för några måndader sedan, då mitt minne har en tendens att svika mig när jag behöver det som mest;) Dessutom har jag fått påtryckningar från vänner att starta upp en blogg igen och jag är ju svag för grupptrycket! Haha

Hur som helst så kan jag ju fortsätta att berätta lite om mig och var jag står just nu i livet:)
Jag bor i en lite by som heter Kinnahult och den ligger ca 3 mil söder om Borås, 6 mil från Varberg och ca 6 mil från Göteborg. Jag flyttade hit med min sambo för snart 3 år sedan, innan dess är jag född och uppvuxen i Huskvarna. Som 19-åring flydde jag till storstaden Göteborg för att plugga och även där kan man säga att jag träffade min älskade David. Jag hade aldrig ens hört talas om Kinna eller Kinnahult, men nu trivs jag som fisken i vattnet och det är en lagom stor ort för våra barn att växa upp på! Kan tillägga att sambon kommer från den trakten och vi har svärisarna på ganska bra avstånd.
Barn har jag då med andra ord, 2 stycken för att vara exakt. (Om man bortser från min ibland överförfriskade sambo). Måns är 2,5 år, Melker är 1 år i januari och de är världens goaste ungar! Förutom när de trotsar, kräks, gråter, slåss, vägrar äta sin mat, kastar saker osv.;) Men sådana är ju alla barn ibland & de dagar när de är som mest krävande gäller det att titta länge och noga på dem när de somnat för natten. Då fylls det lilla mammahjärtat igen av engergi och villkorslös kärlek.


                          
                                      Melker 2010-01-10 (feb 2010)
                  


                                           Måns 2008-06-21 (Juli 2010)       
                   

                           Åh vad jag älskar er, ni är mitt ALLT...<3 /Mamma




Nu blir det till att plocka fram lite frukost och mysa lite vid vårt nya köksbord:) I eftermiddag kommer en kompis och hennes familj på lite fika, mammorna ska göra var sin dörrkrans. Hoppas det blir bra, har aldrig gjort någon innan! Återkommer eventuellt med en bild.

Ha en kanonbra dag allihopa!

Kärlek & kramar/// Sophie










Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen, vad är det för vänner du har...? ;) Göttana att ha ngt mer att läsa. Ska bli skoj! Du har redan en trogen följeslagare =). Nu blir det frukost här med.



PS: Skulle precis frågat dig om du ville me på core i em, men det blir jobbigt att ta med massa kranssaker till gymmet ju så...en annan dag =)



Puss o kram på dig! <3



PS:igen: Tack för i fredags igen, DÖDKUL!

2010-11-21 @ 10:16:32
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0