IKEA

Uppe med tuppen var man idag, sidådär strax efter 06.00. Det hade inte känts så tungt om jag inte behövt gå upp halv ett för att mata Melker eller för att hämta in Måns vid halv 3. Men det är väl därför man är mammaledig, det finns inget jobb som tar stryk, förutom just att vara mamma. Humöret blir sämre och tålamodet ska vi inte prata om, men samtidigt så skulle jag inte byta mitt liv mot någon annan!

Igår var det supermysigt och min krans blev faktiskt bra, speciellt för att vara första gången:D Försökte ta kort nu på morgonen, men de var för mörkt, så jag gör ett nytt försök i eftermiddag.
För idag ska jag nämnligen till Ikea, ska mest med som sällskap, men även lämna tillbaka en lampa och eventuellt köpa 2 nya. Ska bli mysigt, även om det inte var längesen man var där:) Får hoppas på lite gott att käka också!

Nu vaknade Måns, han ska till dagis & Melkis ska följa med och shoppa! Nu blir det påklädning & frukost:)
Får hoppas jag har lite energi över till kvällen, för då är det BasJympa på Friskis för hela slanten!

Hoppas ni får en härlig dag <3

Puss/// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt sällskap hade vi, goa barn hade vi, bra fika hade vi, shoppa gjorde vi och var hemma i tid var vi =) En bra dag helt enkelt, låt oss avsluta den med ett bra gympapass oxå =) pPuss så länge!

2010-11-22 @ 14:18:26
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0