Godmorgon!

   
Även om gårdagskvällen var hemsk med sprängande huvudvärk och att jag la mig strax efter 8, sen att jag vaknade vid 23.57 och fick hjälpa David att natta om Melker och sedan upp igen vid 5 för att mata Melker och till sist stressa upp och iväg till dagis med Måns, så blir man ändå väldigt glad av att sitta och äta frukost i lugn o ro tillsammans med världens sötaste grötkille!






                     
Igår gjorde jag & Måns snöänglar, någon snögubbe blev det inte. Fattar inte vad jag gjorde för fel, vi rullade och rullade:S Får kanske göra ett nytt försök idag!


Min älskade sambo ringde innan och sa att jag skulle välja ut tapet till Måns rum eftersom det kommer målare i början på nästa vecka, men jag trodde att de bara skulle göra köket! Nog att jag blev glad att även Måns rum (som just nu är gulrandigt med en blommig bård)
ska göras om, men lite stressigt blev det!

Senare ska vi kanske träffa Miris & hennes mamma & ikväll blir det ev. Danspass, får försöka träna bort den där träningsvärken;) Hihi


Puss & kram// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken söt grötkille! Förresten, vi måste glömt Kevins haklapp hos er i fredags?

2010-11-24 @ 11:19:18
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0