Dålig start...

På dagen, med en stökig natt och sedan vakna med halsont:( Känns som jag har så mkt att göra inför helgen när min syster och hennes familj kommer.

  • Plocka fram julen och inhandla lite mer julgrejer
  • Köpa mat(framförallt planera mat)
  • Köpa pysselgrejer, som barnen ska mysa med på lördag
  • Städa
  • Ev baka lussebullar
  • Träna(tränade sist i måndags, men nu har jag ju ont i halsen:(  )

Egentligen är det inte så mkt, men likt förbannat så känner jag mig stressad och imorse hade jag ont i magen också... Är mkt runt ikring hela tiden, dagis, leka, mata, laga mat, städa, feja, hämta dagis, träna, planera julklappar, köpa julklappar, beställa tapeter, välja ut tapeter, titta på 200 tv-program osv. Jag vet att det inte är mkt mer för mig, än vad det är för alla andra denna tid på året och som har två små barn, men just nu är jag trött och vill bara gå o dra något gammal över mig! Får hoppas att det blir lugnt och mysigt i helgen och att vi hinner få till det bra med pynt och mat, vill att de ska känna sig riktigt välkomna, de var ett tag sen de var här dessutom... Saknar min syster!  



Igår åkte vi till Malin & Mira efter dagis, vi tog en promenad så att barnen skulle få sova lite & tom Måns somnade!Gullungar, mina små eskimåbäsar, ni är allt för fina när ni sover;) Tack Malin för en trevlig dag, tråkigt att vi var tvugna att åka tidigare! (Måns fick ont o örat och var helt hysterisk, hjälpte med alvedon och hans specialspray)

                                

 

Nu ska jag se om jag kan reda ut alla mina orosmoln, får börja med hemmet, senare blir det nog lite shopping innan vi ska hämta Månsen på dagis!

Tjoflöjt!// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Ta det nu lite lungt vännen min. Din syster kanske kan fixa nåt av det som ska göras...pysselsakerna kanske...? Så slipper du göra sååå mkt. Låter som ni kommer få en alldeles prima helg iaf! Kände att d var ngt som inte stämde innan, vid dagis. Men nu förstår jag =) Kan jag hjälpa dig med ngt så säg bara till! Våga fråga du vet! Kram på dig!

2010-11-25 @ 09:34:34
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Syster

Men gumman då..? Inte ska du känna så för att vi ska komma! Jag kan fixa med något om du vill? Kram

2010-11-25 @ 15:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0