BasPass=Träningsvärk!

Fan vad gött, har värsta träningsvärken idag! Å det är så det ska vara efter ett träningspass:) Men tror inte att "vanligt" pass är något för mig, eftersom jag fortfarande har problem med mina stackars fogar & man är 2 gånger nere på golvet o gör en massa situps. Då är det nog bättre att kombinera ett pass med bara konditionsträning (tex spin eller danspass) och sedan kompletera med cirkelgym, för där gör man situps tex på en boll. Dock höll jag typ på att spy efter det passet sist, tog nog ut mig lite! Men det ska ju kännas och ska jag hålla på att trycka i mig en massa gottis var och varannan dag så måste man ju träna. Jag är 24, men har en kropp som en 54-åring känns det som:( Nu säger ju inte jag att alla 54-åringar är otränade, för jag har sett en hel del på friskis & jag blir verkligen imponerad och känner att så duktig vill jag också vara när jag blir en liten tant!

Jaja, från en otränad kropp till mina planer för dagen:) Min tanke var att jag och pojkarna skulle åka in till Borås och shoppa lite, men det är värsta vinterYRAN ute & känner spontant att det är ju mycket roligare(för Måns iaf;)) att vara ute och göra snögubbe osv. Får se om de kanske blir en sväng i eftermiddag istället, men skulle ju klara mig utan resan, för på tors ska jag nog följa med mina föräldrar som ska ner till Ge-kås! Men måste höra mig för om lite barnvakt, för ALDRIG att jag tar med mig barnen in dit, det är dessutom löning på tors och då kanske det kommer en eller två personer extra, minst;)

Nu ska jag se om Melkisen vill sova lite och så kan jag o Måns passa på o gosa lite i soffan!

SNÖkramar på er!// Sophie


Är bara tvungen att lägga upp ett suddigt kort på Måns som hjälper till med gårdagens matlagning!!

                                  


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med du, rediga små tanter ska vi vara sen om många år =) Förresten, jag har inga planer för torsdag så nåt av barnen kan väl vara här om du vill. Hörs sen, kram!

2010-11-23 @ 09:07:00
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0