Åhh en heeel natt...

fick jag sova!! Det var ett bra tag sedan må jag säga, även om David ibland går upp o tar Melkisen så vaknar jag ju ändå och blir störd, men i morse blev jag helt förvånad och kände att man var lite mer utvilad:) Wunderbar

Aooou!
Nu står Måns o drar mig i fingret för att han ska visa hur duktig han varit, som ställt in alla matvaror i kylen. Ska bli spännande o se om jag hittar dem! Måns har blivit jätteduktigt på att hjälpa till och oftast lyssnar han jättebra, han kan bli lite exalterad när han busar o leker med andra barn, men vilka blir inte det?

Svärisarna skulle varit barnvakt i helgen, men nu har de blivit dålig och kommer inte orka:( Det är ju självklart helt ok, men jag hade verkligen sett fram emot att vara bara jag & Davvis. Vi tänkte lämnat barnen tidigt och sen åkt in till Borås o handlat klappar, käkat middag och ev. gått på bio och det bästa av allt: SOVMORGON! Men det får kanske bli nästa år;) Tänkte höra med övriga familjemedlemmar på Davids sida om någon känner sig manad att ha barnen bara några timmar, så vi får åkt in till Borås i lugn o ro... Tror inte mina föräldrar har lust att åka 13 mil för att vara barnvakt och vi vill inte heller åka så långt för att lämna:(

Nu sitter vi o väntar på farmor, har köpt lite gott bröd med smaskiga tillbehör som vi ska fika på och just nu är jag ganska hungrig, har inte ätit nån lunch:( Men å andra sidan hur ska man hinna det innan man ska hämta på dagis kvart över 12? Jäkla skittider!!

Nu ser jag clion, så hej svejs!!

Pöösss// Sophie


Kommentarer
Postat av: Annis

Men du min käre vän =) Du ska få en läxa av mig...här kommer den: Acceptera att du FÅR ta emot lite hjälp då och då, särskilt från en VÄN! Kanske inte är din svärmor eller syster el så, men VÄN, d e jag och d e inte fy skam =)Delar inte gener men va fan ;)! Ska höra med Richard om vi kan hjälpa er på söndag om ni inte får till det. Kan säkert ha barnen några timmar så ni får shoppat och lunchat iaf.

2010-11-30 @ 15:44:29
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Anna

Tråkigt att du känner så...Man borde kunna hjälpa varandra med sånt här, det är ju så smidigt när man har mammalediga kompisar. Det är ju inte lätt att acceptera hjälp från ngn heller som inte vill bli hjälpt sen själv.Vad i maggropen är det som känns fel då? Med söndagen tänkte jag att ska man köpa julklappar och det inte går på lördagen så går det väl lika bra på söndagen...Men mitt erbjudande står fast iaf om du/ni skulle ångra er. Det kan ju vara skönt med bara några timmar, som du skrev, för att få göra lite saker själva tillsammans.

Kram till dig och grabbarna! Hoppas mackorna blev goda!

2010-11-30 @ 16:57:05
Postat av: Anna

Ojdå, så himla tråkigt att du känner så ledsamt Får hoppas på att det är som du säger, att det inte beror på brist på tillit. Men då blir d ju svårt för mig att ta emot din hjälp oxå...om jag vet att jag inte får hjälpa dig. (hoppas inte Ida får förhinder på fredag:)) Men men... mitt erbjudande står fast iaf. Kram på dig!

2010-11-30 @ 17:14:25
Postat av: Anna

Herregud, sega internet! Först kommer inget me så får man skriva nytt o kommer inte ihåg vad man skrivit o då dyker allt upp! Denna teknik asså :D

2010-11-30 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0