Varannan Vecka

Är en sjukt bra film, som är rolig, mysig, knasig och lite nervös:P Bröderna Herngren ihop är helt jäkla klockrena tillsammans! Har du inte sett filmen, GÖR DET! Var andra gången jag såg den och ibland kan filmer bli sämre andra gången, eftersom man har för sig att man tyckte si o så, men denna gånegn var nästa ännu bättre. Beror kanske på att man nu har två barn själv:P

Nu ska jag borsta klart bissarna o krypa ner!

Natti natt/// Sophie

Btw, min sambo var sjukt barnslig innan idag när vi var ute o lekte i snön. Han och Måns skrev i snön på bilrutorna och jag kan säga som så här att det David skrev var inte särskilt barnvänligt och det bästa av allt var att grannen stod i köksfönstret och tittade!! Haha Å David märkte ingenting!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Vi ska se bröderna Karlsson ikväll!! Den såg väl ni på bio?

2010-12-05 @ 17:16:29
Postat av: Sophie

Stämmer bra och den var väldigt rolig, speciellt en scen med en svart plastsäck;)

2010-12-05 @ 18:05:42
URL: http://sophiekall.blogg.se/
Postat av: Anna

den svarta sopsäckscenen var grym! =) Vill se filmen igen.



Gött David! Barnasinnet ska man ha kvar! Tjeligt att va vuxen o tråkig =)

2010-12-05 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0