Tar hand om tre barn...

har jag gjort ni i två dagar, då menar jag mina gullungar Måns & Melker och sambon, som har varit hemma från jobbet i två dagar nu pga ont i magen, trötthet och förkylning på det:( Han var hos farbror doktor, men som vanligt är det inte mkt de kan svara på sådär på rak arm, så lite prover o grejer ska göras, så får vi se. Men det mest troliga skulle nog antingen vara ibs, laktosintolerans eller stress, jag tror på en kombo: Känslig mage + stress, ingen bra kombination:( Han har just nu ett tålamod litet som en ärta känns det som och det smittar av sig på mig, så i förmiddags höll vi oss i väg och nu ska vi strax åka och hälsa på hos Anna och hennes killar! Tack o lov!
Tänkte gått på medel spinn ikväll, men hoppar det och satsar på dansen imon istället!

Får inte glömma att göra rent ugnen, har tänkt göra det i flera veckor, så ikväll få det bli av!


Kram å hej// Sophie

Kommentarer
Postat av: Annispannis

Vilken tur att vi kunde rädda varandra i em! =) Gött! Det var mysigt. Som alltid. Kramelikram!

2010-12-07 @ 17:44:18
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0