Män i overall

God dagens!

Nyss hemkommen från MM(mat i mark, ica kvantum), jag och Anna har varit och handlat lite inför våran tjejkväll som vi ska ha på lördag:) Ska bli super! Vi blir förhoppningsvis 7 töser som ska käka lite tillsammans & dricka något gott, händer ju inte varje dag precis. Har kommit fram till att jag alltid varit en "bästis-kompis", alltid hållt mig till typ 1 eller 2 personer, medan andra alltid har stora kompisgäng och som umgås med massor av folk hela tiden. Känner dock att jag har börjat anstränga mig lite mer de senaste åren och just nu känner jag att jag har lite mer vänner och jag är aldrig avundsjuk för att mina vänner umgås med andra eller får nya vänner, det är ju bara roligt! Låter som jag är typ 13 år, men känner mig tvärt om att jag blivit vuxen och mer trygg i mig själv:) Wiieha!

Ha just det, jag var ju på mm innan och då var det en granförsäljare som höll på att skotta precis där min bli stod och jag kunde ju inte undå gå att se vad han hade på sig! En hel overall, en sån Måns har:P Gubben såg precis ut som ett förvuxet barn! Inte vacker:S Visste det är ju säkert varmt, men det finns ju två-delade overall som säkert är minst lika varma, eller?? Jaja, han får väl ha på sig vad han vill, men skulle David komma hem i en sån, hade jag skickat honom tilll dagis;)

Nu ska jag passa på att utnyttja den lilla stund Melkis sover innan vi ska hämta Måns och det finns saker att göra om man säger så!

- Förbereda middagen( Idag blir det köttfärslimpa med potatis och sås)
- Städa
- vika tvätt och snart är maskin klar, så då ska den hängas
- plocka ur diskmaskinen och fylla på med gammal
- jag borde skotta(men orka;))
- fixa någon snabb lunch
Men sen var det nog inte mkt mer, ska ju inte ta i så jag spricker!

Tjoflöjt// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

One more to add to our little list ;) Jag var precis likadan...hade oftast bara en eller två kompisar som jag var med. Lite sån tror jag att jag kommer vara hela livet, men inte alls på samma sätt!! Man har nog ofta nån eller några man har närmre även som vuxen men man blir duktigare på att ha fler vänner =) Haha!



Va menar du?! D e la ashett med heloverall?!? ;)

Looking 4ward to sat!!

2010-12-09 @ 11:12:40
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0