Magsjuka

På dagis! Det satt en stor skylt på anslagstavlan när jag kom in, vet inte om den satt där i morse, i så fall måste jag missat den:( Det är andra gången denna vinter som den nått stommens förskola och än har vi inte drabbats! Får verkligen hoppas att vi slipper, för kräkas det är det värsta jag vet och torka spyor är inte så roligt det heller;)
Dessutom skulle vi fått besök i dag och de ville inte längre komma hit eftersom de går magsjuka på förskolan, å jag som köpt fika o allt! Jaja, får bli en annan dag, kanske till våren, för då brukar väl den värsta smittan avtagit??;)

Nu blir det sen lunch!

Kramen// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

TUR att du fick nån som hjälpte dig med fikat ;)

2010-12-01 @ 17:19:57
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Annis!

B-L-Ä för magsjuka!!! Blev liiite nervös där innan när Mom gjorde en stinkis ;) Men det gjorde Kevin häromdan (och d e ovanligt) och det var inget mer med det sen. Snart dags för avbullegymping! See ya!

2010-12-01 @ 18:17:50
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0