Lusselelle lusselelle..:)

Idag ska vi titta på våran stora pojk som sprungit runt här hemma o sjungit, ska bli spännande o se om han gör det med alla barnen i eftermiddag! David kommer hem tidigare från jobbet för att följa med också, så det ska bli supermysigt, dessutom blev vi medbjudna hem till en kompis på fika efter, kan ju inte bli annat än bra:)

Just nu sitter jag i vardagsrummet och målaren håller på för fullt bakom stängda dörrar i köket och tvättar taket (tror jag!), hinns nog med målning av tak och även spackling av väggar idag och så kan man ju hoppas att han börjar lite med tapeterna imon, vill ju ha förändring NU! *wiie*

Nu ska jag börja packa ihop mig o melkis innan vi drar till dagis och hämtar upp Månsen, blir nog en sväng förbi fyndlagret och kollar om vi kan hitta en ny tomteluva till Måns, för den vi köpt var supertajt:( Melker har inte heller någon fruktpuré, så blir en sväng in på mm också.

Hejsvejs så länge!// Återkommer med lussebilder senare/// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0