Känner mig..

..Ur form:( Trött, hängig, lite illamående som kommer o går, får lätt huvudvärk och sen halsbränna, inte mkt positivt! Jag skulle tränat igår, men orkade inte och idag tänkte jag gått på dansen, men är helt slut. Bara jag inte blir sjuk! Satsar istället på medel gympa imon, oavsett hur jag mår *Pepp*.

Idag blev målaren klar och Måns rum blev suveränt! Möblerade om också och rummet blev superstort kändes det som:) Måns däckade i sin säng redan vid kvart i 6, utan mat eller något. Tror nog det beror på att vi gått upp så himla mkt tidigare nu när hantverkare har varit här, vi har gått upp vid halv 7-7 i tre dagar nu, kanske normalt för andra, men Måns har börjat sova lite längre på morgonen nu och ibland har jag fått väcka honom t.o.m!
Köket därimot har en del brister, det är en krånglig tapet, men ändå, man har ju hyrt in folk för att det ska bli PERFEKT! ((Det där ska David lösa))

Wiie, idag är det sista avsnitte på bonde söker fru!! Ska bli spännande och se vilka de väljer:) Man har ju sina favoriter, dock gillar jag INGEN av bönderna, eller jo skulle väl vara Jonas då(han som ler med heeeela ansiktet!), han är ju mest normal och verkar ju trevlig, hoppas han väljer den mörkhåriga!

Nu ska jag gosa i soffan med min älskling, som för övrigt lagade middag till mig idag! Tack tack, du är bäst:)

Puss & Kram// Sophie

Kommentarer
Postat av: Syster

Trött, illamående och halsbränna..?? GRAVID?!



2010-12-15 @ 21:33:23
Postat av: Svåger

Ska David laga till tapeten eller har han ballar nog att säga till målaren?

2010-12-15 @ 21:40:50
Postat av: Anna

Kan det ligga ngt i din systers kommentar??? =)

2010-12-16 @ 10:03:08
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha, ni är väl för roliga:P Å bra fantasi har ni också! Men måste tyvär göra er besvikna, här kommer det då inga fler barn:O



Tobbe: Nu har david fixat så att de betalar en annan målare att göra om hela köket, så nu är ballarna slut;)

2010-12-16 @ 21:28:54
URL: http://sophiekall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0