Jay Smith


Ja, här sitter man som många andra och tittar på idol & nu är det en minut kvar innan den andra finalisten ska avslöjas och min favvo är MINNAH... Pulsen stiger... Personen som möter Jay i finalen är... YYYeeeessss!!!! Minnah & Jay i finalen:D Gött!
Jag o David hade en liten diskussion innan angånde om Jay borde vinna... Han lär ju säkert vinna, för han är verkligen duktig, men så tänkte vi att Jay har ju haft drogproblem o grejer och det känns ju som att chanserna att fastna i skiten blir ju större ju mer känd han blir! Eller?! Dessutom tycker inte jag att en IDOL ska hålla på med sån skit, så därför satsar jag alla mina hästar på Minnah:) Fast det brukar ju inte gå så himla bra för den som vinner, eller för någon annan som varit med heller för den delen.. Nu får jag nog bita mig i tungan, för det finns ju faktisk de som gjort lite vettigt efter programmet, typ EMD, Måns Zelmerlöf och nu senast Tove från förra säsongen:) Låter som jag är värsta fanet, men jag börjar tröttna, hoppas att det inte kommer något nästa år! Tv:n är mitt liv ibland känns det som:( Men nu har David införskaffat ett hehe.. Coronne-spel! Så vem vet, det kanske blir liiite mindre tv-tittande!
Var i Göteborg innan idag förresten, jag o mina  tre pojkar:) Åkte till vårat gamla kvarter Frölunda Torg, det är verkligen super där, för man slipper gå ut och in hela tiden, dessutom har det verkligen fått sig ett lyft och än är det inte ens riktigt klart! Så nu har vi nästan införskaffat alla julklapparna, har lite smått kvar bara:)

Nu ska jag väcka David som slocknat i soffan, det är inte riktigt en ovanlighet om man säger så;)
Så god natt på er, imon blir det till att städa, införskaffa lite mat och busa med barnen ute i snön! Full rulle med andra ord;)

Kramis// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0