F*N

Skrev ett superlång inlägg, men så blev det helt vrickat och helt plötsligt kom jag till startsidan:( Så orka skriva allt igen! NOT
Kommer inte ens ihåg vad jag skrev, det var väl något om att jag är ensam hemma ikväll, då gubben är iväg. Sen att mina barn är underbara, men utmanande, hade ett litet lussebak idag.  Å att vi missar lussepromenaden på borås djurpark på söndag:( Hade så gärna velat gå, får kanske bli nästa år eller något. Det är luciafirande på Måns dagis på måndag iaf, det ska bli superroligt! Måns har tränat här hemma och sjunger nästan hela "i ett hus i skogens slut.." Sötnöten!

Måste försöka få till ett litet kort på barnen till ett julkort, får väl se hur det går! Håll tummarna för att båda barnen tittar åt samma håll och gärna ler- Gärna på samma gång:) Åh vad jag skulle vilja ha en systemkamera... david fyller 30 i Februari och jag fyller 25 i maj, då kanske man kan önska ihop något! Känns som en evighet till dess bara;)

Nu ska jag glo klart idol, som jag för övrigt är riktigt trött på nu, dessutom vet ju alla att Jay vinner, det drogpåverkade och otrogna svinet;)


Hejsvejs!// Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0