Dumma dator!

Nu kan jag inte ens lägga över bilder från min kamera, de säger att det är något parameter-fel??!!  Det förvånar mig ju inte, för det låter verkligen som att den ska lägga ner o bli svart vilken sekund som helst:( Å jag som har alla mina kort där inne... Å jag har kanske framkallat mindre än en tiondel! Stackars Melkis kommer inte ha ett kort från sitt första år:( Nä, jag måste börja framkalla! Det är ju tusen gånger roligare att titta i ett album än på datorn! Kanske borde skriva upp "album" på min önskelista också:)

Eftersom datorn bråkar med mig så får vi nöja oss med suddiga mobilkort istället!


Här är en bild från i lördags när vi hade pepparkaksMYS tillsammans med Kusinen Viggo & moster Tessan!

                                


Ljus är ju ett absolut måste, det blir en helt annan stämmning:) Me like!
...Mina sötnosar Melker & Måns myser i köket...


                          

Idag är Måns hemma från dagis, vi vaknade strax innan 8!! Å sen går det magsjuka o vi är alla lite småsnoriga o lite hostiga, dessutom var det -16 ute:S Så det blir mys inne & efter lunch kommer Malin & Mira, som ska julpyssla lite med oss!

Kramis// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Skaffa en extern hårddisk och för över alla bilder dit oxå, det gjorde vi. Händer d då ngt så har man alltid en backup. Jag gjorde ju ngt med våran gamla data för några månader sen och alla bilder på datan raderades!!! Och där fanns typ alla bilder från näästan alla våra år ihop, inkl barnkorten. Richard fick ut och leta efter de i cyberrymden och lyckades efter måååånga om och men få tbx allt utom julafton förra året. Så Kevins första jul e borta. Men andra har ju kort från den så d går ju bra.

2010-12-02 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0