Besök och spontanbesök!

Hallojjan!

Nervös inför det nya året? Nytt jobb? Nytt boende? Studier? Bebis som ska födas?

Själv är jag inte särskilt nervös, känns inte som jag kan påverka det särskilt mycket. Min familj kommer i första rum och sen gäller det att skaffa ett jobb och tjäna lite pengar, får se hur det går med tanke min bristande utbildning. (Har gymnasieutbildning, Samhäll inriktning Språk, sedan har jag läst några kurser på göteborgs universitet och vänersborgs högskola). Det löser sig alltid, positivt tänkande ska vara bra har jag hört;)

Idag fick vi besök av Filip & Maria och när vi precis var klara med efterrätten kom Tobbe & Frida från Mjöbäck och knackade på! Härligt med spontanbesök, hör inte riktigt till vanligheten här hemma hos oss. Dock blev det tokigt med fikat o så, tryckte till dem några stackars pepparkakor bara:(

Här kommer några kort från Alx födelsedagskalas!


Värdparet! Susannes & födelsedagsbarnet



Har jag sagt att det är ont om töser i familjen?!
Från vänster: David, Måns, Daniel, Göran, Melker & Bengt




Måns gillar verkligen pappa Davids morbror Göran!



Titta vilken fin tårta Susanne gjort!:) Säger som Bengt; "Det är då rejäla töser vi har i familjen som kan laga så bra mat"!



Tack för ett trevligt kalas! Den 9:e januari får ni komma hem till oss & fira Melkisen:)

Imon är det nyårsafton, helt galet att 2010 snart är slut!


GOTT NYTT & GOD FORTSÄTTNING!!!

//Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0