Ärligt talat

Hur fan kan man prata så mycket om bajs??! För det är typ det enda David pratar om här hemma, hur det ser ut, hur det låter och hur man ska göra ett bajstest, nu får det vara nog! Tycker det räcker att jag behöver torka ungarnas rumpar var dag, ska inte behöva lyssna på sån skit från min sambo, eller? Inte konstigt folk går isär när de blir sjuka;)  Får hoppas på lite ljusare tider och mindre holktjat, så kanske man vill pussa honom igen! Haha

Hoppas ni inte satt o åt något, typ chokladpudding:O

Nu blir det "halv åtta hos mig", ett jäkla trevligt program!

Puss o kram// Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA! Han e la rolig, eller kanske inte... Fast du får se det så som att han har barnasinnet kvar, barn pratar bajs :) Majs, majs, majs, smakar inte bajs, det e så gott, trallalalalaa!! ;) Hehe!



Förresten, skulle du vara intresserad av att börja kvällspromenera med mig?? Har kommit på att det är ngt som folk gärna gör, promenerar på kvällarna, en rask promenad för att förbränna lite samtidigt som man tjötar skit =) Hur låter det?? Nu blir det strax desperate, wee!

2010-12-07 @ 20:52:11
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0