Åååå... DÄR bröt jag ihop igen!

Fy farao vad jobbiga barnen är idag, fattar inte vad det är med dem:( Måns bara trotsar och lyssnar inte ett ord, vilket tex resulterade i att han inte fick något fika idag när vi var hos Malin, jag var konsekvent, vad ska man annars göra? Hota och fullfölj, det kör jag på iaf, sen får jag väl se om det blir fel när han blir vuxen(!). Melker är ju också superjobbigt, han pillar på ALLT och gnäller och har sig och vägrar samarbeta med mig för 5 öre, bara att byta blöja är en kamp:( Å just idag har jag inte haft tillräckligt med ork eller tålamod att stå ut med deras jäkelskap och jag har fått bryt efter bryt... Får dåligt samvete, jag borde hålla ut lite längre, men samtidigt blir jag frustrerad över att inget hjälper! Så känns det iaf... Kass mamma?
Känner mig som en sådan just nu:( Skulle träna idag, men jag vill bara gå och lägga mig, önskar att David kom hem NU! Vill gråta och skrika på samma gång!

Som om det inte vore nog att barnen krånglar med mig hela tiden, så blev jag lite besviken idag när vi kom hem, jag hade hoppats att köket skulle vara klart, men icke:( Dessutom var det lite skavanker, typ lite ,söndrig tapet precis vid kaklet, ska det se ut så? Men jag vågade inte fråga, får sätta David på det;) Det är verkligen RUTIGT, hoppas det inte är för mkt.. Det ska ju upp foder och gardiner och möbler ska in osv, så det borde blir bra, det ska ju vara coolt och inte för mesigt!:D
Hoppas verkligen på att han blir klar med allat imon! Jag orkar inte leva i ett byggkaos med två barn:(

Hej på er, hoppas ni haft en bättre dag än vad jag haft! (Dock trevligt att käka lunch hos Annapanna och träffa Malin!)

//Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Men söta lilla Sophie! Du är ABSOLUT INTE nån kass mamma. Vem fasen orkar att hela tiden stå där och ta allt med en klackspark, och vad ger det?? Ännu trotsigare barn som får sin vilja igenom?? Är det bättre?? NÄE!! Vissa dagar har fler bryt än andra, så är det bara...Häng inte upp dig för mkt på det. Bara å komma hit om du vill prata, eller gråta (kanske inte skrika, om barnen ska sova - då får vi gå ut) ;) eller bara sitta tyst framför tv.n. Vad som. Vi kan ta en promenad om du vill. Jag ska bara sitta framför tvn efter att jag lagt barnen o Richard ska måla.



O du, tycker verkligen du ska be David säga till målaren, man betalar väl inte proffs för att det ska vara amatörsmässigt gjort?? Så ser d ju inte ut ens när vi gör det själva... =)



Många kramar!!

2010-12-14 @ 17:27:19
Postat av: Syster

Du är verkligen INGEN kass mamma!! Du har säkert dubbelt tålamod om du jämnför med mitt! :-) PEPP!!

Imorgon blir nog en bättre dag gumman!

Och ge den där målaren vad han tål!! PEPP!!



KRAM

2010-12-14 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0