Å hur var julen?

Här kommer en minst sagt sen uppdatering från julen!

Julafton i Överlida hos svärföräldrarna, god mat och mycket paket med roliga rim!
Dock tog jag inte så mkt kort, men hoppas på att få en del av Davids lillebror som har systemkamera:)*
hintHint*


Måns i sitt favvorum hos farmor & farfar :Lekrummet!




De enda töserna i familjen, gäller att hålla ihop mot grabbarna:)
(Susanne, Svärmor Lena & Jag)




Melkisens första jul och första avsnittet av kalle Ankas Jul!




Tomten kom ju och hälsade på:)





På Juldagen körde vi till mina föräldrar i Huskvarna, det blev som en 2:a julafton, förutom att vi käkade kalkon istället för julmat!


David, Melkis och Jag *kärlek*




Även här kom tomten med massa paket och Måns var modig nog att sitta i knät:)




På annandagen fick jag finfina besök, man får passa på att ses när man är i bygden!
Amanda kom på förmiddagen och var ute och åkte pulka med oss och sedan blev det lite julmat innan hon var tvungen att åka hem igen:) Sen på eftermiddagen kom Åse över som var och hälsade på sina föräldrar som bor tvärs över gatan! Var så härligt att träffas, blir allt för sällan:(

Melker gillar att busa i snön!




Påklädda slitzBilder av Amanda;) Hihi *Du är så go min kära vän!*





Månsen gillar att åka snowracer och duktig på att styra är han också, tur det, för annars hade han åkt ner i åa!




Sen åkte vi hem dagen efter och igår var det kalas för Alexander, kommer lite bilder snart, var ett supertrevligt med goood mat & fin tårta! Han fick Buzz med musikquiz och "en flickfotografs bekännelser" av Bingo Rimmér av oss och Davids storebror, sen en massa ansiktsrengöring, sketen som han är;) Hihi

Nu ska Måns visa mig hur han och David har byggt med sitt nya lego, båda tycker att det är lika roligt!!:)

Kramar// Sophie


Kommentarer
Postat av: Anna

Sådär ja! =) Fina kort på er! Mysigt att du har kvar dina barndomsvänner tycker jag, men tur att man skaffar nya vänner på äldre dar me, annars hade jag vart en fin vän minus...O d vore illa! Kram på dig!

2010-12-29 @ 19:42:56
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: tant Amanda

Vilka fina julbilder du lagt upp! Så fina pojkar=)

Blev ju en himla söt bild på Melker, syntes ju inte att han mest ville äta snön;-)

Bilden va ju helt oki på mig, men slitz kanske den inte riktigt platsar i..hhahahhaaha



Stor Kram;-)

2010-12-29 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0