14 minus

Var det enligt bilen nu när jag körde Månsen till dagis, det känns både väldigt otrevligt, men även mysigt! Det ska ju vara kallt på vintern, iaf enligt mig och dessutom blir det så mycket skönare att komma in och värma sig med en het kopp te och barnen tycker ju att det är superkul att åka pulka:) Måns fröken sa att Måns rör sig jättemycket och är varm ute, men de minsta står bara och skriker av kylan, eftersom de inte är lika rörliga i sina overaller, fy vad hemskt det måste vara för dom små stackarna! Funderar på hur kallt det måste vara för att de ska hålla sig inne istället för att gå ut de 2 ggr de vanligtvis gör..?

Jag har letat o letat efter mina vantar, hade de senast när jag var inne i byn, får hoppas att de kanske ligger i suffletten på Rileys sulky? Hittar jag inte dem, måste jag köpa nya och jag funderar på om Måns mössa är tillräckligt varm, så blir kanske ett inköp till honom också! Är så sugen på att handla på nätet, men det tar hundra år för min dator att söka igenom alla plagg och sen känns de lite onödigt att bara handla typ 1 eller 2 plagg på ett ställe (just med frakten som tillkommer osv). Det finns iofs flera affärer som man kan handla mer grejer på och till hela familjen, typ H&M och öhm... Ellos? Har dock ingen bra erfarenhet från ellos, den ENDA gånga jag handlat där:/  Konstig att de fortfarande håller på att bombadera med mail och reklam hem i brevlådan och det var liksom 3 år sedan jag handlade där! Fast jag tittar ju alltid i deras katalog;) Konstigt nog...

Tänkte lagt upp lite bilder från helgen, får se om jag får en liten stund över till det senare! Nu blir det frukost och repris av svenska hollywoodfruar:)

Kramiiiis// Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0